Powered By Blogger

7 Eylül 2010 Salı

hirudo economicus'tan

hirudo economicus’un gece gece efkârlanıp hazır şarkıya yazdığı söz
-rakı sofrasında yutmalık, videoya çekerse youtube’a koymalık-

gidelim be arkadaş nereye gideceksek
gidelim daha zaten yeni geldik sayılır
gitmeden doldur be arkadaş son bi kez daha dolsun
pazar ekleri şişme botlar rüzgâr falan

gidelim arkadaş benim derdim çok
gidelim bunların hiç gidesi yok
her şey ne küçük fazla büyütecek bi şey yok
hiçbir şeyin olduğu yok her şey olurken

merkez üssü dünya olan bir deprem olsun
tımarparka gidelim sonra -adresi sora sora buluruz-
insanı insana hayvanla anlatan bir sanat olsun
böğürelim arkadaş, en basit sorudan
başlayalım birbirimizi anlamaya

gidelim be arkadaş, parasız ve damga pulsuz
gidelim ikametgahsız gidelim bir esrargâha
tekrarını vermiyorlar o günlerin bekleme boşuna
arkası yoktu öncesini hatırlamıyorum hiç sorma

gidelim arkadaş artık kime ne diyeceğimi bilemiyorum
burdan yetkisiz birilerine seslenmek istiyorum
herkesin hasta olduğu bir toplumda herkes biraz hirudo
herkes kimsenin nesi oluyor kimse kim

neyse daha daha iyiyim dahası da var
kudurgunum daha günler geçiyor ve daha
hiçbir şey yok ki hiç kimseyi bulmasın
evet hiçbiraz var işte neyse alıştım alıştım
arkama şu yastığı koyar mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder